Dwie kampanie Havas Worldwide wśród najlepszych kampanii społecznych roku 2012

150x110

Aż dwie kampanie społeczne przygotowane przez agencję Havas Worldwide dla Fundacji Rak’n’Roll znalazły się wśród dwunastu wyróżnionych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników serwisu kampaniespołeczne.pl. Na tę najlepszą można głosować do 30 stycznia.

Kampanie „1%. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” oraz „GADAJ*BADAJ” autorstwa Havas Worldwide w niekonwencjonalny sposób zwracają uwagę na problem chorób nowotworowych u kobiet i mężczyzn. Fundacja od kilku już lat zaraża pozytywną energią i zachęca osoby chore do konstruktywnej walki z chorobą, a w swoich działaniach przeciwstawia się temu, co schematyczne, stereotypowe i smutne. To swoista rak’n’rollowa subkultura, która walkę z rakiem chce wygrywać głośno, kolorowo i radośnie.

Odważna kreacja do kampanii „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” zachęcała do przekazania 1% podatku na rzecz fundacji Rak’n’Roll. Wszystko po to, aby fundacja mogła realizować działania statutowe, w tym m.in. społeczne akcje edukacyjne i świadomościowe oraz organizację warsztatów piękności i grup wsparcia.

Najnowszy projekt – „GADAJ*BADAJ”, to edukacyjna kampania społeczna, która zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty. W ramach kampanii powstał m.in. spot reklamowy w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego z udziałem: Kingi Preiss, Magdaleny Popławskiej, Olgi Bołądź i Leszka Lichoty.

Na najlepszą spośród dwunastu kampanii można głosować na stronie: www.kampaniespoleczne.pl